Afgelopen week heeft de vereniging een afspraak gehad met Eteck op het hoofdkantoor van Eteck in Voorburg. In dit kennismakingsgesprek is gesproken over welke rol de vereniging mogelijk zou kunnen spelen in contact met Eteck en binnen de wijk. In een prettig gesprek is een intentie uitgesproken samen verder te kijken hoe de vereniging mogelijk een steentje bij zou kunnen dragen op het gebied van communicatie of service ondersteuning van Eteck.
Eteck is op dit moment hard bezig om hun processen aan te passen zodat zij hun klanten beter kunnen bereiken en sneller service kunnen verlenen. Graag willen wij als vereniging kijken hoe wij hier een extra klein steentje aan bij kunnen dragen voor de inwoners van de Blaricummermeent. Met Eteck is afgesproken dat er een tweede afspraak ingepland wordt waarin we gaan proberen de positieve intenties van het eerste gesprek concreter uit te werken. Als we meer nieuws hebben komen we hier natuurlijk snel op terug.
Op dit moment heeft Eteck nog niet meer te melden ten opzichte van wat zij gezegd hebben op de bewonersbijeenkomst van 14 december 2023, het verslag hiervan is terug te lezen op Directeur customer operations Eteck: ‘’Ik sta hier met het schaamrood op mijn kaken.”
Na de zomerperiode zal Eteck opnieuw kijken naar het inplannen van een tweede bewonersbijeenkomst zoals afgesproken op de eerste bewonersbijeenkomst. Maar deze nieuwe bijeenkomst komt op het moment dat Eteck ook wel iets nieuws heeft te vertellen ten opzichte van de eerste bijeenkomst.
Mocht je tegen problemen aanlopen waar je met Eteck niet uit komt geef ons dan een seintje, dan kijken wij of we jou waar mogelijk misschien een stapje verder op weg kunnen helpen binnen Eteck. Met als doel het contact tussen jou en Eteck te verbeteren.